„Našim kupcima treba biti bolje s našim proizvodima nego bez njih“: DR. CORNELIUS GRUPP:
To je vizija, moto i pokretačka snaga vlasnika tvrtke PREFA Dr. Cornelius Grupp. On od 1981. uspješno vodi tradicionalno poduzeće u idiličnoj regiji Traisental – između glavnog grada pokrajine Donje Austrije St. Pöltena i svetišta Mariazell. U međuvremenu PREFA već ima više od 75 godina dugu povijest.
POVIJESNA POZADINA
Korijeni tvrtke PREFA leže u vremenima obnove u 300 kilometara udaljenom Salzburgu. Bezbrojne ratne štete, uništeni krovovi i potrgane šindre obilježile su okolinu i sliku europskih gradova sredinom 40 godina prošlog stoljeća. Dosjetljivi majstor-limar Alois Gödl intenzivno je istraživao nove materijale i mogućnosti za razvoj dugotrajnog krova. U svojoj je radionici puno eksperimentirao s različitim metalima. Ubrzo je njegov izbor pao na aluminij: Karakteristike ovog materijala bile su već tada uvjerljive. Gödl je obrađivao materijal i u konačnici oblikovao krovnu ploču nalik na krovnu šindru – prešanjem i falcanjem – time nije rođena samo inovacija u krovnim pokrovima nego i naziv za proizvod: Jer prešanje i falcanje daju PREFA. Prvi krovovi bili su ubrzo pokriveni novim proizvodom – PREFA krovovima Aloisa Gödla u pokrajini Salzburg možete se diviti do današnjih dana.
Oko deset godina nakon osnutka, Gödlov dobavljač materijala, Walzwerk Fried. v. Neuman preuzima poduzeće i time seli sjedište tvrtke u Donju Austriju. Godine 1998. uslijedilo je širenje na Njemačku s otvaranjem proizvodnog pogona u Wasungenu, Thüringen.
OD Krovna ploča DO INOVATIVNIH SUSTAVA
Krovna ploča bila je početak današnje raznolikosti proizvoda i boja. Jer tijekom godina nastalo je 5.000 različitih proizvoda koji se proizvode isključivo na proizvodnim lokacijama u Marktlu i St. Pölten u Austriji i Wasungenu u Njemačkoj. Šezdesetih su proizvedeni prvi krovni žljebovi, a u sedamdesetima je osim trajnosti, zahvaljujući postupku plastifikacije Coil Coating, karakteristika marke postao i izgled. S razvojem krovnih šindra u osamdesetima i krovnog romba u devedesetima uslijedila je „step by step“ promjena od krovne ploče do krovnog i fasadnog sustava. Kad se 2010. na tržištu pojavio mat premaz, značajno je porastao interes arhitekata i projektanata. Danas se PREFA proizvodi ne koriste samo prilikom gradnje i sanacije klasičnih obiteljskih kuća, nego se primjenjuju čak i u najsurovijim uvjetima kao što su planinarski domovi ili pak na znamenitostima i novim arhitektonskim projektima diljem svijeta.
Jak kao bik: NEUSPOREDIVA SNAGA
Slogan „Krov jak kao bik!“ razvijen je 2001. i čini marku PREFA jednom od najpoznatijih, najomiljenijih i najjačih austrijskih marki. „Jak kao bik“ izražava sve ono što PREFA zastupa: visoku otpornost i dugotrajnost proizvoda.
Vjerodostojnost i obećanje
PREFA je usprkos veličini i europskom pa i svjetskom uspjehu ostala obiteljsko poduzeće – s vrijednostima obiteljskog poduzeća: poštenje, odgovornost i vjerodostojnost. Održivost u ovom tradicionalnom poduzeću već više od 75 godina igra važnu ulogu: Materijal aluminij se nakon relativno zahtjevne proizvodnje može beskonačno reciklirati.
Sve PREFA vrijednosti u konačnici se sažimaju u obećanju tvrtke PREFA: 40-godišnje jamstvo.
Obrtničko poduzeće s inovativnim duhom
Iako je PREFA danas globalni koncern koji se tijekom godina proširio na 19 države i postavlja standardne u krovnim i fasadnim sustavima, on je bio i ostao obrtničko poduzeće. PREFA nudi rješenja za obrtnike, prodaje svoje visoko kvalitetne proizvode preko obrtnika i intenzivno radi s obrtnicima – svaki dan. „Obrtnici najbolje poznaju naše proizvode. Njihovo iskustvo, ideje i prijedlozi za poboljšanje direktno ulaze u naš razvoj proizvoda“, kaže Pasquali koji je krajem 2017. imenovan u upravu poduzeća. U svrhu stjecanja znanja o ophođenju s različitim PREFA proizvodima i njihovoj primjeni, 2005. osnovana je PREFA Academy. Na obje lokacije – u Marktlu i u Wasungenu – obrtnike o materijalima i obradi direktno školuju profesionalci.
Uradi sam
Eksperimentiranje, isprobavanje, razvoj ideja pa i njihovo odbacivanje – rad u tvrtki PREFA kreativan je proces budući da je organizacija jednostavno ustrojena, hijerarhije su plitke, a „uradi-sam“ mentalitet ugrađen je u DNK svih djelatnika i djelatnica. Ovdje se ništa nepotrebno ne komplicira, nego za svakog vrijedi „do it yourself“ – čak i za upravu.